Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg

Ett forum för Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
 
HemPortalGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fältvanehelg snart - AVKLARAD

Gå ner 
+8
Tjernberg
Brink
Olsson A
Karlsson
Rehnström
Rehnström D.Ä
Admin
Jensen
12 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 3:33 pm

Ja en, vet nån när alla bilder brink tog kommer att laddas upp så man kan kolla på dom?
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 4:11 pm

jag har lämnat kameran till Karlsson idag så det ska väl inte ta så värst lång tid innan dom e uppladdade Smile måste varna känsliga tittare att det kan förekomma naken hud och porriga ställningar ^^
Till överst på sidan Gå ner
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 4:40 pm

Haha Smile
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 6:34 pm

Brink skrev:
jag har lämnat kameran till Karlsson idag så det ska väl inte ta så värst lång tid innan dom e uppladdade Smile måste varna känsliga tittare att det kan förekomma naken hud och porriga ställningar ^^


Brink jag hoppas verkligen att du har lagt in bilerna på din dator. Annars hoppas jag att du informerade Karlsson at han skulle göra det för han har liksom lämnat in kameran. !!!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 6:37 pm

nää, säg ente att dom e borta!
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 7:31 pm

Ja jag har inget sparat. Fick inga order om att göra det.
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 9:04 pm

hahaha skitbra ju. är alla bilder borta?Razz
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 10:09 pm

Vet ej. Men alla kan juh bara veta det att detta är vår jätte duktiga fotograf Brinks fel.
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 10:18 pm

ja vi ska ju inte klaga på Karlsson..han fick inga ordrar om det så.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetor mar 13, 2008 11:16 pm

Nej
karlsson sitter brevve mig nu och är riktigt förbannad över att det finns en chans att bilderna går åt helvete. >.< har han en jävla tur så är bilderna kvar på kameran efter lovet, o hans lov har redan börjat.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström D.Ä
Moderator
Moderator
Rehnström D.Ä


Antal inlägg : 115
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-23

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 12:50 am

om bilderna försvinner är det kamera mannens/kvinnans fel därför att denne inte sa till. det är även karlssons fel eftersom att han inte kollade. man lämnar väl inte in en lånad kamera utan att kolla innehål och skick scratch
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 1:31 am

Så kallat inventering.

Om bilderna är borta - Synd. Minnena sitter kvar.

Om bilderna finns - Härligt! Hit med dom!
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 9:55 am

ber om ursäkt om jag inte var tydlig nog och sa till Karlsson att han skulle lägga in bilderna, trodde han skulle kolla kameran självmant utan att man skulle behöva säga till. dt e mitt fel, vi får hoppas att de fortfarande finns kvar. ber om ursäkt igen :/
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 4:27 pm

Rehnström D.Ä skrev:
om bilderna försvinner är det kamera mannens/kvinnans fel därför att denne inte sa till. det är även karlssons fel eftersom att han inte kollade. man lämnar väl inte in en lånad kamera utan att kolla innehål och skick scratch


Jag såg att det fanns bilder kvar. Antog dock att Brink hade kopierat dem. Såklart jag kollade innehållet. Min media lärare var strikt att kameran skulle lämnas in innan lovet. Så jag åkte till helsingborg hämtade kameran och sen tillbaks och lämnade den. En bra nyhet var att han inte raderade bilderna innan han låste in kameran.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström D.Ä
Moderator
Moderator
Rehnström D.Ä


Antal inlägg : 115
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-23

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 7:53 pm

fan vad bra. då behöver vi inte klaga på ngn mer dåRazz bara att kopiera och slänga över på en skiva eller likande:P
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimefre mar 14, 2008 8:36 pm

Såfort jag är i skolan så tar jag och hämtar kameran.
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimelör mar 15, 2008 12:39 pm

fan va lättad jag blir nu Karlsson Smile en fråga bara, måste man inte ha ett spec program för att lägga in bilderna eller dt funkar iaf?
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimelör mar 15, 2008 7:25 pm

Brink skrev:
fan va lättad jag blir nu Karlsson Smile en fråga bara, måste man inte ha ett spec program för att lägga in bilderna eller dt funkar iaf?

Nej räcker med att stoppa in kortet i datorn och dra bilderna.
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimesön mar 16, 2008 2:06 pm

om man inte kan stoppa in kortet då? för jag kan bara lägga in via USB-kabel, eller dt e samma där? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimemån mar 31, 2008 11:41 pm

Liten uppdatering på kameraproblemet.

Bilderna är tyvärr raderade. Dom som var där får helt enkelt minnas det roliga medans utomstående får försöka dyka upp på övningar.

Sad
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitimetis apr 01, 2008 11:14 pm

Aj då.

Då kan ju samtliga se detta som en läxa att man alltlid dubbelkollar materielet man lämnar ifrån sig och informerar personen som ska ta materielet i vilket skick det är.





LADDAT OSÄKRAT!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fältvanehelg snart - AVKLARAD
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg :: Forumen :: Övningar-
Hoppa till: