Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg

Ett forum för Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
 
HemPortalGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fältvanehelg snart - AVKLARAD

Gå ner 
+8
Tjernberg
Brink
Olsson A
Karlsson
Rehnström
Rehnström D.Ä
Admin
Jensen
12 posters
Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimetor feb 28, 2008 10:11 pm

Snart börjar Fältvanehelgen, men enligt befälen så kommer det bli något helt annat
De sa att det skulle bli roligt...hmm
Ialla fall har någon nån ide om vad det kan tänkas hända under övningen?
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 62
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-14

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimetor feb 28, 2008 11:00 pm

Jag har faktikst ingen aning, tyckte d va tråkigt nu med detta. jag ville ha fältvane helg, passa mig perfekt iomed jag jobba men överraskning gillar jag inte Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://hem.passagen.se/ackilon1
Rehnström D.Ä
Moderator
Moderator
Rehnström D.Ä


Antal inlägg : 115
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-23

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimetor feb 28, 2008 11:30 pm

förmodligen kommer vi inte bli besvikna. befälen har en förmåga att få i princip alla "överraskningar" att bli skitkul. jag tror inte du behöver oroa dig berggren. sen är det väldigt svårt att försöka komma på vad de har i kikaren eftersom de sitter på en fasansfull massa ideer.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 12:19 am

Hoppas bara inte det blir en äkclig strapats övning >.< hade varit jätte deppigt
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 11:10 am

Har dem nya fått sina uniformer än? Om många nya ska med så blir det knappast så mycket hårt arbete utan mer the same ol shit. Men men den som lever den får se.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 4:17 pm

Anledningen till att det inte blev någon fältvanehelg var att där inte var så många nya. Det flesta nya har inte ens hämtat sina uniformer så det kommer antagligen bara bli de vanliga o de som har sina uniformer av dem nya.
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 4:40 pm

Jeje alltid skoj med en övning dock. Kan ju bli OP etc. Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 4:56 pm

OP är inte roligt, bara sitta där och vänta på att inget ska hända
Men det är ju roligt att bygga och maskera
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 6:06 pm

Hellre en mer praktisk övning en en Övning med OP o dylikt, o med praktisk menar ajg såklart som jensen nämnde maskering o.s.v Smile HA EN BRA HELG
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 8:08 pm

Jag kan säga som såhär att med tanke på hur länge jag har varit medlem i HBG SK SKV så kan jag säga er att med den lilla tid jag har kvar så ser jag fram emot ALLT!

JAG VILL HA KAMEROR UPPRÄTTADE PÅ ALLA STÄLLEN DÄR VI KAN TÄNKAS INFINNA OSS! king
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre feb 29, 2008 11:43 pm

Hade varit j*vligt trevligt ifall exempel Karlsson som fotade och filmade det mästa som hände, och ifall det blir två täter kan man juh ha två frivillga till att göra det.. Frivilliga kan juh anmäla sig i en ny tråd som en moderator kan skapa?
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström D.Ä
Moderator
Moderator
Rehnström D.Ä


Antal inlägg : 115
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-23

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimesön mar 02, 2008 11:54 pm

bra förslag Rehnström. jag startar en ny direkt.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimeons mar 05, 2008 12:25 am

Dags att spekulera lite i vad som kommer hända denna ljuvliga 1 dags övning? Smile jag är hyfsat säker på det kommer bli kallt o jävligt o ensamma vargen kommer nog vara med i bilden >.<
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimeons mar 05, 2008 11:28 am

ska vi ens sova en natt? dt låter lite lite med "en dags övning" :/ men men, vi får väl göra dt till roligare, fast dt blir nog inga problem med dt, dt brukar ju bli najs Smile
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimeons mar 05, 2008 5:52 pm

lördag-söndag räknas väl som 1 dags övning? eller man kanske ska säga 1 natts övning? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimeons mar 05, 2008 6:03 pm

Misstänker att vi inte kommer få sova särkilt mycke
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimeons mar 05, 2008 6:24 pm

hoppas jag (A) btw ingen som ska ha fest på fredag? xD
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 1:27 am

ska vi ligga och löka i ensamma vargen så måste vi koppla ihop våra rehnström. du vet att jag inte kan sova utan dig bredvid mig Wink
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 11:27 am

Får se om jag kommer är rätt så förkyld just nu.
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 3:51 pm

det är bara en dålig ursäkt för att du är lat tongue
Till överst på sidan Gå ner
Hörman
Utvecklare
Utvecklare
Hörman


Antal inlägg : 39
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 4:21 pm

Även om det är ensama vargen så hur jävla ensama kommer vi att vara? =O de eknappast så att dom kommer sprida ut oss med en kilometers mellanrum. De som är nära mig får även smutta på pipan. (Nej fete, inte DEN pipan!) Har nämligen hittat den efter mycket om och men och har en del tobak till den Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 6:30 pm

Jag sover brevid dig hörman det vet du redan om ! Vi bestämde det i fredags natt Wink
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimefre mar 07, 2008 6:34 pm

de säger du inte när du ligger i min säng helt näck... det ända du vill då är att jag ska smutta på pipan(A)
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimelör mar 08, 2008 3:17 am

Jag är lite smått irriterad över en liten detalj, jag har inte möjlighet att ta med mig följande artiklar: Vattenflaska, värmebyxa/jacka, matbestick

Anledning: Kära moder har lagt det i källaren och den nyckeln har hon ju självklart med sig när hon är i Danmark hos nån jarrack och sover. Mad

Ber om ursäkt om detta lär påverka något på övningen (Tänker i banor om enhetlig klädsel eller dyl.) Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:33 pm

hoppas du inte glömmer att du e skyldig mig en STOOR gentjänst! fan va jag frös! Mad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fältvanehelg snart - AVKLARAD Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fältvanehelg snart - AVKLARAD
Till överst på sidan 
Sida 1 av 3Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg :: Forumen :: Övningar-
Hoppa till: