Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg

Ett forum för Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
 
HemPortalGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Fältvanehelg snart - AVKLARAD

Gå ner 
+8
Tjernberg
Brink
Olsson A
Karlsson
Rehnström
Rehnström D.Ä
Admin
Jensen
12 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimesön mar 09, 2008 8:39 pm

skyll på befälen för det. det var ju dom som hade tagit patienttäckena lol! riktigt tuffa pojkar Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimesön mar 09, 2008 10:39 pm

Övning är avklarad o jag och fete har käkat våran Familjepizza, ALLA är belåtna!

Nu skulle vi vilja höra allas synpunkter på övningen som har varit.


Själv tycker jag det var en j*vligt rolig övning med tanke på att vi sov i ensamma vargen och för de flesta var det första gången. Även tävlingarna var roliga fast dem var jävligt jobbiga xD (min rygg är fortfarande åt helvete sen jag sprang med Fete).

Fanns bara en dålig sak tyckte jag, fanns vissa personer som sänkte moralen, o i dem lägena hade man behövt olsson eller hörman. Smile men Ack...

TACK FÖR NE JÄVLA TREVLIG NATT BABES
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimesön mar 09, 2008 11:30 pm

Vinnare: Lag Olsson.

Riktigt gött jobb allemaal! Dont mess with GA! Very Happy

Snuggt!
Till överst på sidan Gå ner
Jensen
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 34
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-25

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimemån mar 10, 2008 10:45 am

Jo fan de va jävligt roligt hela helgen, visa grejor va kanske lite små jobbiga typ att va signalist, mina axlar kommer jag inte kunna röra på hela dan
Tyvär så lyckades jag bli sjuk också
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimemån mar 10, 2008 1:05 pm

Starkt jobbat av dig Jensen. Signalist är inte världens lättaste men som jag sa så är det en vanesak. Du kanske skulle börja gå till gymmet lite och träna din rygg. Det hjälper MYCKET! Vill du bli gnist mer så säg till bara. Smile

Snuggt Wink
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 62
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-14

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimemån mar 10, 2008 6:57 pm

Olsson A skrev:
Vinnare: Lag Olsson.

Riktigt gött jobb allemaal! Dont mess with GA! Very Happy

Snuggt!

Snuggt jobbat av alla i lag Filip Adam! Very Happy tackar Hörman för värmen under natten och Olsson för det vanliga roliga cheers Snuggt jobbat av alla! Tack för en till underbar helg med er alla!

MVH

Berggren afro
Till överst på sidan Gå ner
http://hem.passagen.se/ackilon1
Schierup
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 7
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimemån mar 10, 2008 10:53 pm

ja jag har haft en mycket trevlig och rolig helg, och lärde mycket nytt i med att det var min första gång Very Happy
ja så sant vårt lag var bäst
Razz
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 12:28 am

Glöm inte att lägga till en avatar Schierup. Snyggt jobbat själv så lökade man. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 12:40 am

Karlsson skrev:
Glöm inte att lägga till en avatar Schierup. Snyggt jobbat själv så lökade man. Wink


Dålig stil.
Till överst på sidan Gå ner
Backe
Medlem
Medlem
Backe


Antal inlägg : 5
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-03

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 11:52 am

mycket trevlig och roligt så klart lol!
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 4:35 pm

Rehnström skrev:
Karlsson skrev:
Glöm inte att lägga till en avatar Schierup. Snyggt jobbat själv så lökade man. Wink


Dålig stil.

Cool
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 5:41 pm

mm, jävligt dålig stil Karlsson. Rehnström hade ju andersson o värma så ja hade ingen att krama. saknade ju dig lite Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 6:31 pm

Men jag låg och myste med bengan ju. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 6:58 pm

tycker synd om dig lol!
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 7:13 pm

Måste bara säga att ni är myglare. Karlsson, du säger du är sjuk sen umgås du med bengtsson. Bengtsson säger han är sjuk, sen skulle han tydligen på kalas, men nejnej istället umgås han med dig karlsson. ^.-?
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin



Antal inlägg : 62
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 07-11-14

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 8:03 pm

Rehnström skrev:
Måste bara säga att ni är myglare. Karlsson, du säger du är sjuk sen umgås du med bengtsson. Bengtsson säger han är sjuk, sen skulle han tydligen på kalas, men nejnej istället umgås han med dig karlsson. ^.-?

Jaså? :O var har du hört det? :S
Till överst på sidan Gå ner
http://hem.passagen.se/ackilon1
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimetis mar 11, 2008 8:41 pm

Rehnström skrev:
Måste bara säga att ni är myglare. Karlsson, du säger du är sjuk sen umgås du med bengtsson. Bengtsson säger han är sjuk, sen skulle han tydligen på kalas, men nejnej istället umgås han med dig karlsson. ^.-?


jo jag var sjuk. men det betyder inte att jag inte kan gå på kalas bara för det. sen så var jag med Karlsson eftersom jag inte hade nåt att göra. man får lov att träffa polare när man är sjuk.
Till överst på sidan Gå ner
Rehnström
Utvecklare
Utvecklare
Rehnström


Antal inlägg : 144
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 12:35 am

Då får man lov att vara på övning också?
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 1:38 am

håller med Rehnström. lite dålig stil...
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 3:37 pm

men om man redan planerat att man ska iväg den helgen så kan man ju inte skita i det..eller hur?
Till överst på sidan Gå ner
Tjernberg

Tjernberg


Antal inlägg : 28
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-07

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 4:11 pm

nää, men då anmäler man sig ente. ja skulle egentligen på min brorsons dop på söndagen men de fick ja skita i...
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 5:24 pm

jag anmälde mig aldrig till det. och dessutom så är det inte hela världen om man missar 1 övning.
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 9:10 pm

Är man sjuk så går man väl inte. Sen så var det ju ingen anmälning som bengan säger. Och att sitta på rummet och glo på tv är inte på samma ansträngningsnivå som en övning. Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 9:24 pm

precis..håller med Karlsson. det är inte så jävla klyftigt att gå på en övning om man haft feber 2 dagar i sträck och är förkyld. ska ju inte göra allt värre för att man vill vara med på en övning.
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitimeons mar 12, 2008 11:50 pm

Såja pojkar nu taggar vi ner några hekton.

Blir man sjuk, självklart så ska man inte med på övningen. Vad man gör under tiden man är sjuk spelar väl ingen roll. När jag är sjuk så går jag till skolan, jobbar, umgås med mina vänner och lever vidare som vanligt. Det varierar helt och hållet mellan individerna.

Det är synd att dom inte hängde med, men dålig stil är det inte och som alla vet så är det FRIVILLIGT att delta. Har man dock anmält, får hinder och anmäler inte. Då är det en annan femma.

Skaka hand, kramas och lägg det bakom er. Här på Helsingborgs Skol Skvadron så har vi framåtanda! Då kan vi inte ligga och knöla i gammal lera!

Slut, frågor?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Fältvanehelg snart - AVKLARAD   Fältvanehelg snart - AVKLARAD - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fältvanehelg snart - AVKLARAD
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg :: Forumen :: Övningar-
Hoppa till: