Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg

Ett forum för Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg
 
HemPortalGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 :!:[b]Sälja något?[/b]:!:

Gå ner 
+2
Karlsson
Hörman
6 posters
FörfattareMeddelande
Hörman
Utvecklare
Utvecklare
Hörman


Antal inlägg : 39
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimemån mar 03, 2008 1:34 pm

Jag startar denna tråden för att folk ska få möjligheten att sälja lite skit som dom har ligger där hemma och inte behöver. skriv bara enkelt vad det är ni säljer och ungerfär hur mycket ni vill ha för det. Ni behöver nog inte skriva att ni säljer gameboy och sådant för det är nog inte riktigt det folket här vill köpa, ag tänkte mig mer så som knivar, camo, väskor mm.


Det jag vill bli av med : Har en CAMO SYSTEMS Jackal Ghillie Suit, knappt använd. Tänkte mig 850 kr för den Smile
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1002

Camonät= vanligt maskeringsnät samma som vi använder på Berga. - 150 kr

Lk35:a, helt ny. Någon som vill ha den så säg till vill inte ha betalt för den.

Tysk gränsvaktsuniform från 1949 om jag inte minns fel ( Hatten är inte original), jag kan skicka bild till intresserade. - 500 kr men kan prutas
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimetis mar 04, 2008 7:26 pm

Med tanke på vad tidigare sa så kanske detta inlägget inte så jävla klipskt men jag säljer en xbox 360 för en 1200 kan prutas. Fick en extra av DHL(?). Skall fixa sladdar till den via supporten men saknas hårddisk och kontroller men kan köpas i butik. Någon som e intresserad?


Senast ändrad av Karlsson den ons mar 05, 2008 8:27 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimetis mar 04, 2008 7:50 pm

till Hörman:

skulle du kunna skicka en bild på den tyska gränsvaktsuniformen? Smile
Till överst på sidan Gå ner
Hörman
Utvecklare
Utvecklare
Hörman


Antal inlägg : 39
Age : 33
Location : Helsingborg
Registration date : 08-01-06

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimeons mar 05, 2008 4:25 pm

ja jag kan fixa en bild imorgon Smile De består av en hatt och själva gränsvakts rocken som tyska grv-soldater hade under höst/vinter Smile
Till överst på sidan Gå ner
Brink

Brink


Antal inlägg : 26
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimeons mar 05, 2008 5:47 pm

låter najs Smile men vet inte om jag vill ha den men jag blev lite fångad iaf tongue
Till överst på sidan Gå ner
Karlsson

Karlsson


Antal inlägg : 46
Age : 32
Location : Ödåkra/Raus
Registration date : 08-01-08

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimetor mar 06, 2008 12:57 pm

Vem är det som ändrar min post hela tiden? kan va kul att veta vem det är som är intresserad. Suspect
Till överst på sidan Gå ner
Olsson A
Moderator
Moderator
Olsson A


Antal inlägg : 42
Age : 35
Location : Helsingborg
Registration date : 07-12-06

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimelör mar 08, 2008 3:23 am

Karlsson skrev:
Vem är det som ändrar min post hela tiden? kan va kul att veta vem det är som är intresserad. Suspect

Det var jag. Tryckte på fel knapp och kollade inte efter mig. Smile

Som sagt, jag är intresserad men ekonomin säger stopp för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
Schierup
Medlem
Medlem



Antal inlägg : 7
Age : 32
Location : Helsingborg
Registration date : 08-03-02

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimesön apr 06, 2008 12:49 am

ja, jag är intresserad av CAMO SYSTEMS suitE:en
Till överst på sidan Gå ner
Bengtsson
Medlem
Medlem
Bengtsson


Antal inlägg : 23
Age : 34
Location : Helsingborg
Registration date : 08-02-24

:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitimetor maj 08, 2008 10:38 pm

Hörman skrev:
Jag startar denna tråden för att folk ska få möjligheten att sälja lite skit som dom har ligger där hemma och inte behöver. skriv bara enkelt vad det är ni säljer och ungerfär hur mycket ni vill ha för det. Ni behöver nog inte skriva att ni säljer gameboy och sådant för det är nog inte riktigt det folket här vill köpa, ag tänkte mig mer så som knivar, camo, väskor mm.


Det jag vill bli av med : Har en CAMO SYSTEMS Jackal Ghillie Suit, knappt använd. Tänkte mig 850 kr för den Smile
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1002

Camonät= vanligt maskeringsnät samma som vi använder på Berga. - 150 kr

Lk35:a, helt ny. Någon som vill ha den så säg till vill inte ha betalt för den.

Tysk gränsvaktsuniform från 1949 om jag inte minns fel ( Hatten är inte original), jag kan skicka bild till intresserade. - 500 kr men kan prutas
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





:!:[b]Sälja något?[/b]:!: Empty
InläggRubrik: Sv: :!:[b]Sälja något?[/b]:!:   :!:[b]Sälja något?[/b]:!: Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
:!:[b]Sälja något?[/b]:!:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsutbildarna N.Åsbo Helsingborg :: Forumen :: Diverse-
Hoppa till: